Klantperceptie

  • Klanttevredenheid onderzoek: dit is een is een veel gebruikte norm voor organisaties om te weten hoe klanten hen ervaren. Dit onderzoek biedt inzicht in de huidige klanttevredenheid, geeft haarfijn het verbeterpotentieel aan en biedt concrete handvatten om deze te verhogen. Maar ook:
    • Leren van tevreden & ontevreden klanten
    • Een verbeterd contact met de klant
    • Een scala aan efficiënte verbetermaatregelen
    • Hogere klanttevredenheid

 

  • Communicatie-toets: Komt uw boodschap helder over? Is het taalgebruik helder ondanks de lastige materie? Past de tone of voice bij het merk? Zet het aan tot de gewenste actie? Het is van groot belang dat de boodschap in een communicatie-uiting, zoals een brief of brochure, goed overkomt op de ontvanger. Wat levert het u op?
    • Een betrokken doelgroep
    • Een optimale communicatie
    • Een beter geïnformeerde klant

De Communicatietoets maakt het mogelijk om uw communicatie-uitingen te optimaliseren

 

  • User experience onderzoek van websites & apps: Hoe ervaren gebruikers de vindbaarheid, efficiëntie, vormgeving of navigatie van uw website of app? Wordt er wel de optimale omzet of conversie uit digitale producten gehaald en sluit het platform aan bij de gekozen merkwaarden? Met dit onderzoek wordt de klant nauw betrokken bij het optimaliseren van uw website of app! Wat levert het u op?
    • Een verbeterde navigatie
    • Een hogere conversie
    • Een betere vindbaarheid
    • Een efficiëntere weergave van de content
    • Een verbeterde vormgeving
    • Tevreden en betrokken bezoekers die terugkomen

 

  • Lezersonderzoek: Met dit onderzoek wordt achterhaald in welke mate een uitgave aansluit bij de lezersdoelgroep en hoe dit geoptimaliseerd kan worden.
    Het kan hierbij gaan om een digitale of een print uitgave, om betaalde of niet betaalde media. Wat levert het u op?
    • Inzage in de profielen van de lezersdoelgroep
    • Waardering en loyaliteit van de lezers
    • Idee generatie door en met lezers
    • Waardering van verschillende onderdelen van de uitgave
    • Inzage in leesfrequentie & leesgedrag
    • Concurrentie analyse